zaterdag 1 juli 2017

Collage

Vandaag laat ik jullie eens heel wat anders zien wat ik met de Molotow Aqua Twin markers gemaakt heb. Ik was zomaar wat aan het spelen en dit is het resultaat van een middagje een beetje kliederen. en spelen met de markers.


Met de brede punt van de marker 010 purple een begin gemaakt op een stukje oud hollands handgeschept papier. Ik heb dit papier gekozen omdat dit veel water kan hebben, dus je moet hier wel aquarelpapier voor gebruiken wat goed water kan hebben.


Daarna met de kleuren 016 yellow green, 012 cyan, 001 primary yellow en als laatste de kleur 003 orange strepen op het papier getrokken.


Ik heb toen het hele oudhollands papiertje goed natgesprayt. En toen een ander papier erboven op gelegd en dit goed aangedrukt. Dit is dan het resultaat en heb je een tweede achtergrond.


En toen nog een keer het orgineel natgesprayt en weer een ander papiertje erop gelegd en goed aangedrukt en dit is het derde afdrukje.


Hieronder zie je het resultaat als ze alle drie droog zijn dus ook het orgineel. Je hebt nu dus 3 mooie afdrukjes waar je iets leuks mee kunt maken.


En hieronder heb ik een van de achtergronden verwerkt op een kaart. 




1 opmerking:

Anne zei

Super mooi geworden Marga !
groetjes Anne-Marie