woensdag 15 februari 2017

Happy Knitting

Hallo allemaal, vandaag ga ik weer eens terug in wat ik veel gedaan heb, dus ook weer leuk om tussendoor weer eens te doen. En dat is een cute kaartje maken.


Voor het inkleuren van dit cute kaartje heb ik natuurlijk weer de Molotow Aqua Twin markers gebruikt. Ik kijk altijd eerst welk papier ik zal gebruiken en pak dan de kleuren die ook in het papier zitten zodat het aan het einde een mooi geheel wordt.


Ik doe dit door de kleuren die ik gebruik op een gelamineerd sheetje te zetten en dan met een waterpenseel de kleuren op te pakken. Als ik alles ingekleurd heb zet ik nog wat accenten rechtstreeks met de Molotow Aqua Twin markers.

Dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb:
008 Pink
010 Purple
013Turquoise
016 Yellow Green
019 Brown
033 Cool Grey 04




En dit is dan het einresultaat. 

Hoop dat jullie het weer een leuke post vonden.


Geen opmerkingen: