zaterdag 25 februari 2017

A true friend

Hallo allemaal, vandaag weer een kaartje gemaakt met de Molotow Aqua Twin markers, en deze keer heb ik maar twee kleurtjes gebruikt. En dat geeft al een heel mooi resultaat.


Op de foto is het wat lastig te zien, maar ik heb de bloemen eerst ge-embost met een witte embossing poeder op 300 grams aquarelpapier.


Daarna heb ik met de kleur 001 Primary Yellow en veel water de bloemen ingekleurd. Ik heb eerst de bloem blad voor blad nat gemaakt en het geel erin laten lopen. 
Ik heb alle bloemen zo eerst gedaan.


Daarna heb ik met de kleur 010 Purple in de hoekjes van elk blad wat kleur  purple aangebracht. Dit heb ik ook gedaan door eerst wat water in de hoekjes te zetten en daarna pas de kleur inkt.


Ik heb een strook papier ge-embost ook weer met de witte embossing poeder.
Daarna heel de strook goed nat gemaakt en toen de kleuren 001 en de 010 erin laten lopen. 


De bloemen heb ik uitgeknipt en het strookje papier en de bloemen op de kaart geplakt.
Een mooie tekst erbij en de kaart is klaar.


Ik hoop dat jullie het weer een mooie post vonden.


3 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Werkelijk schitterend zoals je die bloemen hebt ingekleurd. En die strook erbij combineert heel goed. Een verbluffend mooie kaart!

groetjes van Ank

Ria zei

Prachtig Marga

Dora zei

Schitterend!