maandag 19 december 2016

A Hug...

Hallo allemaal, vandaag heb ik mezelf uitgedaagd en ben met minimale materialen aan de slag gegaan. 


Deze keer heb ik gewerkt  met twee refills van de Molotow Aqua Twin Markers. De kleuren AI.13 Turquoise en de AI.10 Purple, Versafine Onyx black en de Liquid Chrome marker.



Druppel wat druppels van de AI.13 Purple op je crafsheet en spray er wat water op.



Dep je papier in de inkt en draai een beetje in dit geval heb ik het oud hollands handgeschept papier gebruikt.
Laat dit drogen of droog dit met je heathtool



Doe hetzelfde met de kleur AI.10 Turquoise.



Zorg dat je het papier op ongeveer dezelfde plaats in de inkt dept als de vorige keer.


Laat dit drogen of maak het droog met je heathtool. Stempel nu de bloem op de kaart, ik heb dit gedaan met Versafine Onyx black.


Spetter nu met de twee gebruikte kleuren wat spetters op de kaart. En ik heb de bloem nog wat meer van de Turqoise kleur gegeven door met een waterpenseel wat Turquoise op te nemen van de craftsheet.


Op de bloem heb ik wat accenten gezet met de Liquid Chrome pen.
Een leuke tekst maakt de kaart helemaal af, deze is ook gestempeld met de Versafine Onyx black



Zo zie je dat je niet veel nodig hebt om weer een leuke kaart te maken.

Hoop dat jullie het een leuke tutorial vinden.


Geen opmerkingen: