dinsdag 4 oktober 2016

Moment

Hallo allemaal.

Vandaag een post van mij over Panpastels.


Deze keer een heel eenvoudige methode om een simpele achtergrond te maken terwijl je met een ander kleurmedium ingekleurd hebt.


Allereerst heb ik deze mooi bloemen ingekleurd met Luminance potloden. Toen ik ze ingekleurd had ben ik met het blender potlood van Luminance over de bloemen gegaan, dit geeft een wax laagje over je potloden laag en het blend ook de kleuren nog.

Daarna heb ik twee bijpassende kleuren Panpastels gepakt dit zijn de 430.3 Magenta Shade en de 470.3 Violet Shade. 
Ik heb met een Panpastel tool de kleuren aangebracht en de achtergrond helemaal opgevuld, voordeel is dat je niet hoeft op te letten dat je over de bloemen gaat want die nemen geen Panpastels op.

Zo zie je je hebt heel snel een mooie achtergrond.

Hoop dat jullie er weer wat van geleerd hebben. Soms is het wel handig om snel een kaartje te kunnen maken toch en zo kan dit.



1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig wat je hier laat zien Marga. Mooie kleuren-schakeringen heb je gebruikt.
Lieve groetjes Miranda