maandag 17 oktober 2016

Happines

Hallo allemaal.

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien met de Molotow Aqua Twin markers.


Deze keer weer een kaartje zoals ik ze een paar jaar terug graag maakte.


De bloem is gestempeld met Versafine Onyx black en ingekleurd met de Molotow Aqua Twin markers 005 en 019.
Eerst heb ik de gehele bloem alleen met de 005 gekleurd en daarna met de kleur 019.


De stengels zijn ingekleurd met de kleuren 016 en 019. Deze kleuren meng ik eerst om het mooie groen te krijgen. Daarna heb ik er hier en daar nog wat van de kleur 019 ingekleurd.


De schaduw om de bloem heb ik met de kleuren 013 en de 019 gekleurd.
De randjes van het papier heb ik be-inkt met de kleur 013 door middel van een beetje op een sheetje te doen en met een vingersponsje de kleur op te nemen.


Dit was weer een ouderwets Marga kaartje met een stik randje eromheen.


Geen opmerkingen: