vrijdag 25 september 2015

Nothing's Impossible



Vaak maak ik canvasdoeken met PanPastels maar nu eens een keer een kleurrijker doek gemaakt. Dit keer met de Ara aqrylverf. Dus ik ben even uit mijn comfort zone gegaan.


Eerst heb ik vlakken gemaakt met de Ara kleuren, Magenta, Citroengeel en Licht rood oranje.


Daarna heb ik een dekseltje van een pillen kokertje gepakt en heb ik met een zwart Copic de rondjes gemaakt. Toen deze klaar waren heb ik de zwarte lijntjes tussen de vlakken met de Copic marker gemaakt.
Daarna heb ik de kleuren die nog wat bijgewerkt moesten worden nog even wat kleur gegeven.


Ik heb de kleuren Phthalo blauw en de Citroengeel gemengd om de kleur groen te maken en daar de cirkeltjes mee geverft. Toen deze droog waren wat licht accenten erin gezet met de Ara Titaanwit.


Met een crackle stempel en Versafine onyx black inkt heb ik hier en daar wat crackles gestempeld.


Met een template met rondjes en de Ara Titaanwit heb ik de witte stippen gemaakt.


Ik heb hier wat Ara Titaanwit op mijn craftsheet gedaan en met de crackle stempel weer wat crackles gestempeld. Pas wel op dat je de stempel daarna meteen schoonmaakt
En in alle witte rondjes heel lichtjes wat Ara Lichtrood oranje gedaan.
Met Indian black inkt heb ik wat zwarte spetters gemaakt op het canvasdoek.


Daarna heb ik een mooie stempel van een randje gestempeld op alle randen met de Versafine onyx black. En daarna een bloemen stempel van Penny Black gestempeld en ingekleurd met de Ara aqrylverf.

En als laatste nog een tekststempel erop gezet.
Omdat stempelen op een canvasdoek altijd een beetje lastig is en de tekst niet overal even duidelijk was heb ik deze met de zwarte Copic marker bijgewerkt.


Geen opmerkingen: