vrijdag 25 juli 2014

Een meisje


Deze keer heb ik voor het colourstock blog een kaart gemaakt die ingekleurd is met de panpastels.

Ik heb hiervoor veel zachte kleuren gebruikt omdat het papier ook heel erg zacht is.
Ik pak ook altijd eerst mijn scrappapier erbij voor ik begin met het inkleuren van mijn afdrukje.
En hier kun je heel goed zien dat ook de zachte kleuren goed te gebruiken zijn om in te kleuren.
Om mijn afdrukje nog wat beter naar voren te laten komen maak ik ook altijd een lichte schaduw om het afdrukje heen.

Op het coloustock blog kun je zien welke kleuren ik gebruikt heb.

3 opmerkingen:

Annemieke zei

O jee wat een lief kaartje. Mooie tinten gebruikt en een perfecte afwerking. Een kaartje waar je meteen helemaal weg van bent.
Groet Annemieke

Nellie zei

Wat een prachtige en schattige kaart heb je gemaakt, Marga!! Lief stempeltje!!

Groetjes, Nellie

nicolet zei

Wat een lief geboortekaartje is dit geworden. Prachtig!
Groetjes Nicolet