zondag 23 september 2012

Zomaar en een geboorte kaartje

Op onze club Scrap en Stempel hebben wij een langlopende wedstrijd. En daar liep ik dus een beetje achter. Dus maar gelijk twee kaartjes gemaakt zodat ik weer bij ben.

Het thema voor Augustus was maak een zomaar kaartje.
Dit is hem geworden.


En het thema voor September was maak een geboortekaartje.
En dit is het geboortekaartje geworden.



Zo nu ben ik weer helemaal bij, dus kan ik weer lekker aan het volgende thema beginnen.

Groetjes Marga

15 opmerkingen:

Ghea zei

Nou Marga je hebt twee schitterende kunstwerkjes gemaakt,
en je bent weer helemaal bij.
Lieve groetjes van Ghea

Ankie vd Polder zei

Wat een leuke kaartjes. Het ge boortekaartje vind ik het allerleukst. Groetjes, Ankie

Els Paesen zei

Mooie kaartjes Marga! En zo subtiel gekleurd. Heel mooi! Groetjes, Els

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat zijn ze mooi.
Groetjes Miranda

tanja zei

Mooi je kaartjes Marga mooi pastel kleurtjes
xxx tanja

Elise zei

Twee hele gave kaartjes!! Prachtige kleuren en papier, ook heel mooi ingekleurd,wauw!!
Groetjes Elise

Meretekj zei

Wonderful cards!
Hugs from Merete

Wilma zei

Allebei zijn ze geweldig!!
Helemaal super!
groetjes, Wilma

Thea zei

Geweldig mooie kaarten, konden we deze leuke stempels van HS hier ook maar kopen.

Groetjes Thea

Riet zei

Wat een prachtige kaart Marga.

Liefs Riet.

Astrid zei

Twee schitterende kaartjes Marga, vooral de onderste vind ik erg mooi :-)

Liefs Astrid

Nellie zei

Super mooie en leuke kaartjes!!

Groetjes, Nellie

Henny zei

dat zijn mooie kaartjes Marga ..

Ballie (Bennarda) zei

Hoi Marga,was wat aan het bloggen en kwam bij jou, zag deze kaarten en was gelijk verkocht, wat mooi en lief.Je hebt er een volger bij, leuk als jij mij volgt.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

Chris_P zei

Such beautiful cards! Love the colors!